.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نجات جوان 30 ساله ساروی از چاه 12 متري

جوان 30 ساله ساروي با تلاش امدادگران آتش نشاني از مرگ حتمي نجات يافت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي آتش نشاني ساري ،در پی اعلام مرکز فوریت های اورژانس شهرستان ساری مبنی بر سقوط یک جوان سی ساله به عمق چاه 12 متری واقع در روستای گردشی در مسیر جاده ساری – کیاسر ، اکیپی از تیم امداد و نجات این سازمان در ساعت 39/9 دقیقه از ساری به مقصد محل حادثه اعزام شد.

بر پايه اين گزارش پس از طی بیش از 40 کیلومتر تيم امداد و نجات آتش نشاني در محل حادثه حاضر شده و فرد مذکور که حبیب ا... شعبانی نام داشت پس از نجات به اورژانس انتقال يافت.

اين گزارش مي افزايد به علت آموزش تیم اورژانس مستقر در منطقه، اقدام به موقع اهالی محل جهت تهویه هوای چاه مذکور و کوشش تیم امداد چاه سازمان آتش نشانی ساری، این فرد به طور معجزه آسا از مرگ حتمی نجات یافت.

کلانتری مدیرعامل سازمان آتش نشانی ساری با اشاره به شروع فصل کشاورزی و افزایش حوادث مرتبط با چاه ها گفت : اقدام کشاورزان در بررسی چاه های آب ، عدم آشنایی آنان با اصول ایمنی چاه ها و انباشت گازهای متصاعد شده در اعماق چاه ها مهمترین عامل بروز این حوادث هستند .


وی از کشاورزان خواست قبل از ورود به چاه ها از نداشتن گاز در چاهها اطمینان حاصل كرده و خانواده خود را در جریان اين امر قرار دهند.


مدیرعامل آتش نشانی ساری از کشاورزان و روستائيان خواست در صورت وقوع هر گونه حادثه ای با شماره تلفن 125 آتش نشانی تماس حاصل نمایند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.319 seconds.